Snapchat Reklamları Ve Facebook Reklamları: Hangisi Daha İyi?

Reklamlara yatırım yapmadan önce hedef kitlenizin nerede olduğunu bilmeniz ve bir topluluk oluşturmaya başlamanız gerekir. Bununla birlikte hangi platformları seçeceğinizi merak ediyor olabilirsiniz. Snapchat Facebook kadar verimli mi? Hangisi daha az parayla daha iyi sonuçlar verir? Bu makale Snapchat ve Facebook reklamları hakkında hangisinin size daha uygun olduğuna karar vermenize yardımcı olabilecek bazı bilgiler sağlayacaktır. […]

Reklamlara yatırım yapmadan önce hedef kitlenizin nerede olduğunu bilmeniz ve bir topluluk oluşturmaya başlamanız gerekir.
Bununla birlikte hangi platformları seçeceğinizi merak ediyor olabilirsiniz. Snapchat Facebook kadar verimli mi? Hangisi daha az parayla daha iyi sonuçlar verir?
Bu makale Snapchat ve Facebook reklamları hakkında hangisinin size daha uygun olduğuna karar vermenize yardımcı olabilecek bazı bilgiler sağlayacaktır.

Snapchat Reklamları Buna Değer mi?
Snapchat pek çok insan bunu en popüler sosyal platformlardan biri olarak yazdığı için son zamanlarda adaletsizlik yaşıyor. Ancak genç izleyiciler arasında daha yaygın olması uygulamanın öldüğü anlamına gelmez. Yani reklam için kullanılabilecek bir platform.

Facebook Hala Bir Numara mı?
Facebook yine aktif kullanıcı sayısına sahiptir. Hedef kitleniz ne olursa olsun onu Facebook’ta bulacaksınız. 27 milyardan fazla kullanıcısı olduğundan potansiyel müşterilerinizin bu platformda aktif olmaması pek olası değildir. Ve belirli bir niş hedeflemeniz gerekse bile Facebook bunu yapmanız için size seçenekler sunmuştur. Mikro hedefleme Facebook reklamlarının en iyi özelliklerinden biridir.

Seçiminiz birçok faktöre ve her şeyden önce hedef kitlenize ve bütçenize bağlıdır. Reklamlarınızla neyi başarmak istediğinizi kendinize sorun ve hangi platformu kullanmanız gerektiğinin cevabını kolayca bulacaksınız.

Exit mobile version