Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bilgisayarınız iPhone’nunuzu Görmüyorsa Ne Yapmalısınız?

Apple iPhone kullanıcısı çok

Apple iPhone kullanıcısı çok fazla ve kullanıcılar telefonlarını bilgisayarlarına bağlarken birçok kez sıkıntı yaşayabiliyor. Biz size bilgisayarınız iPhone’nunuzu görmediğine neler yapabileceğinizi anlatacağız.

İlk olarak sizlere basit bir yöntemden bahsedeceğiz;
-USB bağlantısı yapın ve daha sonra Windows sürücülerinin bağlantıyı kurması için bekleyin.
-Telefonu başka bir USB bağlantı noktasına takın.
-Başka bir kablo deneyin.
-iTunes programının en güncel sürümünü kullandığınızdan emin olun.
-En son İOS sürüm kullanın.

Gelişmiş yöntemlere gelecek olursak; Apple Mobile Device Support servisinin çalışıyor olduğundan emin olun. İkinci bir yöntem olarak ise AMDS servisinin çalışıp çalışmadığını kontrol edin. Bunu yapmak için

-iTunes’u seçin ve o anda bilgisayara bağlı olan iPhone iPad veya iPod touch’ın bağlantısını kesin.
-Windows’ta çalıştır komutuna girin.

-Çalıştır komutuna services.msc yazın ve tamam’a basın.
-Apple Mobile Device Service öğesini sağ tıklayın ve kısayol menüsünden özellikleri seçin.
-Açılır menüyü otomatik olarak ayarlayın. (başlangıç türü)
-Hizmeti durdur’a basın ancak u işlemden sonra hizmeti başlat’a basın.
-Daha sonra telefonunuzu yeniden bağlayarak test edin.

Eğer sürücü kontrolünden kaynaklanan bir sorun olduğunu düşünüyorsanız;
-Aygıtınızın bilgisayarla bağlantısını kesin.
-iOS veya iPadOS aygıtınızın kilidini açın ve ana ekrana gidin. Ardından aygıtınızı yeniden bağlayın. iTunes açılırsa kapatın.
-Başlat düğmesinden aygıt yöneticisini seçin.
-Taşınabilir aygıtları bulun.
-Bağlı aygıtınızı seçin ve sürücüyü güncelleştir deyin.
-“Güncel sürücü yazılımını otomatik olarak ara” seçeneğini belirleyin.
-Daha sonra ayarlar-güncelleme ve güvenlik-windows update’e gidin. Güncellemeleri kontrol edin.
-iTunes’i açın.

Eğer iTunes’i App’den indirdiyseniz;
-Aygıtın bağlantısını kesin.
-iOS veya iPadOS aygıtınızın kilidini açın ve ana ekrana gidin. Ardından aygıtınızı yeniden bağlayın. iTunes açılırsa kapatın.
-Başlat menüsüne sağ tıklayın ve çalıştır’a tıklayın.
-Çalıştır’a %ProgramFiles%\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers yazın ve tamam’a basın.
-usbaapl64.inf veya usbaapl.inf dosyasını sağ tıklayın ve yükleye basın.

Dikkat etmeniz gereken nokta şu ki usbaap164 veya usbaap1 ile başlayan başka dosyalar da görebilirsiniz. Dosya uzantısının .inf olduğundan emin olun. Eğer hangi dosyayı bulacağınızı bilmiyorsanız sağ tıklayarak ayrıntılar özelliğini kullanabilirsiniz. Aygıtınız hala tanınmıyorsa;
-Çalıştır komutunu başlat seçeneğinden açın.
-devmgmt.msc yazıp tamam’a basın.

-Evrensel seri veri yolu denetleyicileri bölümünü bulun ve genişletin.
-Apple Mobile Device USB Driver girişinin olup olmadığına bakın.

Eğer bilinmeyen bir aygıt ile karşılaştıysanız telefonu farklı bir kablo ile bilgisayara bağlayın. Eğer herhangi bir hata simgesi ile karşılaşıyorsanız AMDS yeniden başlatma yöntemini uygulayın. Alternatif olarak Apple Mobile Device sürücüsünü yukarıda bulunan yöntemi uygulayarak tekrar yükleyin.