Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Google Dokümanlar’da Klasör Oluşturma

Google Dokümanlar harika ücretsiz

Google Dokümanlar harika ücretsiz bir metin düzenleyicidir ve Google ailesinin bir parçası olması sayesinde diğer Google kullanıcılarıyla kolayca işbirliği yapmak için de harikadır. Ancak Google Dokümanlar’da çalışırken inanılmaz derecede düzenli olmanız çok önemlidir. Bunu yapmazsanız önemli belgeleri kaybetme ve hemen bulabileceğiniz şeyleri aramak için zaman kaybetme riskiyle karşılaşırsınız.

Google Dokümanlar’da Klasör Yapma

Bir Google Dokümanlar belgesindeyseniz belgenizin başlığının yanındaki klasör anahtarına gidebilirsiniz. Oradan yeni bir klasöre ad verme veya belgeyi mevcut bir klasöre ekleme seçeneği sunulur. Mevcut bir klasöre eklemek istiyorsanız belirlenen klasöre tıklayın ve “Taşı” yı seçin belge dijital saklama alanına yerleştirilecektir.
Yeni bir klasör oluşturmak için pencerenin sol alt köşesindeki klasör simgesini tıklayın yeni klasörünüz için bir ad girin onay kutusuna basarak onaylayın ve ardından “Buraya taşı” yı tıklayın.
Google Drive’da olduğunuzda ancak herhangi bir belgede bulunmadığınızda tüm dosyalarınızın bir listesinde olacaksınız. Bunları düzenlemek için sol üste gidin ve “Yeni” düğmesini seçin. Bu açılır listeden “Klasör” ü seçin. Klasörü adlandırın ve belgeler listenizde görünecektir.

Artık nasıl klasör oluşturacağınıza da bildiğinize göre işiniz daha kolay!