PC’nizde bir PDF’ye açıklama eklemenin en kolay yollarından biri Adobe’nin ücretsiz Acrobat Reader DC uygulamasını kullanmaktır.
Uygulamayı indirip PC’nize yükledikten sonra başlatın ve açıklama eklemek istediğiniz belgeyi açın. Sayfanın üst kısmındaki menü çubuğu boyunca bir dizi seçenek göreceksiniz ancak ihtiyacınız olan dolma kalem ucu fare imleciyle üzerine geldiğinizde bir imza yazarak veya çizerek belgeyi imzalayın.
İmleç şimdi bir onay işaretiyle değiştirilecektir bu yüzden kullanmak istediğiniz alana gidin ve bir onay işareti eklemek için tıklayın. İçinde bir onay işareti olan bir kutu görünecektir. Sembolü doğru yere yerleştirmek için bunu kullanın iki A sembolünü kullanarak boyutunu büyütün veya küçültün ve mutlu olduğunuzda onay işaretini eklemek için bir kez daha tıklayın. İşte bu kadar!
Telefonda Veya Tablette PDF’ye Tik Sembolü Nasıl Eklenir?
Mobil cihazlardaki yöntem çok benzer. Öncelikle ücretsiz Adobe Fill & Sign uygulamasını indirmeniz gerekir . Bu tamamlandığında Doldurmak için bir form seçin simgesine dokunun ve düzenlemek istediğiniz PDF dosyasını bulun.
Yüklendikten sonra yapmanız gereken tek şey formda bir işaret eklemek istediğiniz yere gitmek bir menü görünene kadar o noktaya dokunup basılı tutun. Ardından onay simgesini seçin ve kutuya bir işaret yerleştirilecektir. Hepsi bu kadar! Düşünce önerileriniz için sizleri yorumlara bekliyoruz.