Roblox’ta Koordinatlarınız Nasıl Bulunur?

Roblox’ta oyuncu koordinatlarına nasıl erişileceğini bilmek karmaşık ve belirsiz bir süreç olabilir. Bununla birlikte koordinatlara ulaşmanın ve onları manipüle etmenin bir yolunu bulursanız oyunun diğer yaratıcı işlevlerini kullanmak ve programlama becerilerinizi test etmek için sağlam bir temele sahip olursunuz. Roblox’ta Koordinatları Nasıl Elde Edersiniz? Karakterlerin nesnelerin ve yerlerin koordinatlarını bulmak için Roblox Studio’da nasıl komut […]

Roblox’ta oyuncu koordinatlarına nasıl erişileceğini bilmek karmaşık ve belirsiz bir süreç olabilir. Bununla birlikte koordinatlara ulaşmanın ve onları manipüle etmenin bir yolunu bulursanız oyunun diğer yaratıcı işlevlerini kullanmak ve programlama becerilerinizi test etmek için sağlam bir temele sahip olursunuz.

Roblox’ta Koordinatları Nasıl Elde Edersiniz?

Karakterlerin nesnelerin ve yerlerin koordinatlarını bulmak için Roblox Studio’da nasıl komut yazılacağını öğrenmeniz gerekir . Bu platform kendi dünyalarınızı ve alanlarınızı yaratmanıza ve bunları tercihinize göre özelleştirmenize olanak tanır.

Bu ‘Veri’ Çalışma Alanınıza yerleştirilen bir klasörü ve ‘Oyuncu’ amacı oynatıcı nesnesini kaydetmek olan ‘Oyuncu’ başlıklı ObjectValue kapsayıcısını temsil eder. Bu komut dosyası oyuncu bir oyuna girdiğinde çalışır. Tek oyunculu bir oyun olması durumunda sunucunun yalnızca bir oyuncusu vardır. Ancak diğer oyuncuları istediğiniz şekilde takip etmek için kodu değiştirebilirsiniz. Oynatıcının özelliklerine ve pozisyonuna ulaşmak için normal senaryonuz şöyle görünecektir:

İzlenecek Diğer Bölümleri Seçebilir miyim?

Kullanıcıların kafasını karıştıran diğer bir şey ise izlenilecek bölümlerdir.

Roblox’ta Işınlama Genel Olarak Nasıl Yapılır?

Işınlanma Roblox’taki en kullanışlı özelliklerden biridir. Oyuncuların büyük haritalarda hızla hareket etmelerine ve böylece çok daha fazla etkileşim sağlamasına olanak tanır. Bunun için CFframe özelliğini ve CFframe veri türünü kullanmanız gerekir.

‘game.Workspace.Player.HumanoidRootPart.CFrame = CFrame.new(Vector3.new(0 50 0))’

 

Exit mobile version