Uygulama kullanılamıyor çoğunlukla yeni çıkarılan bir uygulamanın test aşamasında olması ya da yayınlandı ama destekleyen ülkeler arasında yer alınmadığını belirten bir uyarıdır. Bazı mağazalarda bazı uygulamalar kullanılamıyor?
iPhone uygulama kullanılamıyor çözümü için yapılacaklar şöyle:
Cihazdaki bölge ayarlarına girip ülke bilgisini değiştireceksiniz. Hangi ülkelerde kullanıma sunulmuşsa once bunu araştırıp sonra bunlardan birini seçeceksiniz.
Tabi kesin işe yarar mı net bilemiyoruz. Telefondaki ayarlar kısmından “Genel” olan yere giriniz. “Dil bölge” olan bölümü açınız. Bölge kısmında Türkiye yazılı ve buraya dokunun. Herhangi bir sorun çıkarsa dil de değiştirilebilir.
Genelim birde başka nedenlerden dolayı alınan uyarılara. Bunlar genellikle yukarıdakinin dışında uygulamanın geliştirici tarafından geçici bir süreliğine kısıtlama yapılması veya cihazın yurt dışından alınması gibi durumlarda görülebiliyor. Tabi hesapla alakalı sıkıntıların olması da bir olasılık ve ülkeyle alakalı bir engel bulunmuyorsa aşağıdakilere bir göz atmanızı öneririz.
Cihazın bölge ayarında yanlışlık bulunuyor mu? Bilgisayardan da kontrol ettiniz mi? Hesabınızın oturumunu çıkışa atıp tekrar şifrenizle girip baktınız mı? Varsa başka bir Apple kimliğiyle veya telefonla test ettiniz mi? Apple ID bölümünde ek doğrulamalar ekleyip tekrardan deneyiniz.
Önerilen Video: